مشخصات و خرید کمپرسور پیستونی چیست انواع رفت و برگشتی

مشخصات و خرید کمپرسور پیستونی چیست انواع رفت و برگشتی
کمپرسور سیلندر پیستونی

در این فیلم درباره کارکرد انواع کمپرسور سیلندر پیستونی، کورس حرکت پیستون در سیلندر، ساکشن و دیسچارج کمپرسور توضیحاتی ارائه خواهیم داد. مهمترین مزیت کمپرسور پیستونی دو مرحله نسبت به کمپرسور پیستونی یک مرحله ای توانایی ارائه حجم بیشتری از هوا و ایجاد فشار های بالاتر جهت براورده کردن نیاز کارهای سنگین تر می باشد . کمپرسور پیستونی رفت و برگشتی کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت تبرید دارد و نقش بسیار مهی را در این صنعت ایفا می کند . از جمله اهداف اصلی استفاده از انواع کمپرسور هوا نیز هیدروژن سازی گاز فشرده شده پالایش روغن در صنعت نفت و همچنین انتقال گاز است. باید از قطعهای به نام اویل پمپ استفاده کرد تا روغن موجود در کارتر کمپرسور را به سمت قطعات متحرک پمپ کند. به این نکته توجه کنید که در صورت روانکاری سیلندر در این حالت ، روغن به کار رفته برای روانکاری قابلیت بازیابی نداشته و همراه با گاز متراکم شده به خارج از کمپرسور انتقال می یابد.

کمپرسور سیلندر پیستونی

یکی از محصولات آن، کمپرسور های پیستونی بیتزر است، که در این مقاله قصد داریم با این مدل از کمپرسور های بیتزر بیشتر آشنا شویم. کمپرسور نیمهبسته بیتزر مدا های مختلفی دارد این سری که با نام ECOLINE شناخته میشود. با افزایش میزان حجم گاز قابل کمپرس کردن در داخل سیلندر افزایش پیدا میکند. این وسیله می تواند با توان بالای خود ابتدا گاز را با فشار کمی تامین سپس بر میزان فشار آن بیفزاید. ابتدا یک بررسی کلی در رابطه با عملکرد سیلندر و پیستون خواهیم داشت. در واقع عملکرد کمپرسور پیستونی که در سه نوع پیستونی، روتاری یا اسکرو در کولر گازی استفاده میشود به موتور خودرو شبیه است. نحوه عملکرد کمپرسور به این صورت میباشد که با متراکم کردن گاز حجم آن را کاهش داده و فشار آن بالا میرود تا از انرژی به دست آمده در فرایند متراکم شدن بتوان در مراحل مختلف صنعت و تولید استفاده نمود. در انواع چیلر، سیکل تبرید کمپرسور به این صورت است که با مصرف انرژی الکتریکی، گاز تبرید از اوپراتور مکیده شده و پس از فشرده شدن وارد کندانسور میشود.

شما می توانید با مشاهده قیمت و خرید اینترنتی این کمپرسور ها لذت خرید اینترنتی آسان و مطمئن را تجربه نمایید. در این عملیات، مبرد گازی از طریق فشاری که در آن چگالش صورت میگیرد به کندانسور تحویل داده میشود. در کمپرسور پیستونی باز ، پوسته الکتروموتور جدا از کمپرسور می باشد و به وسیله تسمه یا کوپلینگ به هم متصل می شوند و حالا در صورت نیاز به کمک گیربکس دور مورد نظر را به دست می آوریم . کمپرسور سمی هرمتیک یا کمپرسور نیمه بسته مانند کمپرسورهای باز عمل می کند به این صورت که قسمت موتور الکتریکی جدا از قسمت فشرده سازی قرار می گیرد و توسط یک شفت به یکدیگر متصل می شوند، اما این کمپرسور ها مانند کمپرسور بسته (هرمتیک) درون یک محفظه قرار می گیرند که محفظه توسط پیچ و مهره متصل شده است. کمپرسور پیستونی برودتی هرمتیک در سیستم تبرید کوچک بسیار پرکاربرد می باشد. ᠎This artic le h᠎as been wri tt​en by GSA​ C onte᠎nt Generator DE MO !

کمپرسورهای پیستونی هزینه کمتر و تعمیرات آسانتری دارند. کمپرسورهای سیلندر پیستونی (Reciprocating Compressors) ساختاری مشابه موتورهای احتراقی درون سوز دارند با این اختلاف که خود محرک نبوده و فاقد سیستم جرقه هستند. شرکت بیتزر آلمان از سال ۱۹۳۴ انواع مختلفی از این تجهیز را تولید و به بازار معرفی کرده و به طور دائم محصولات خود را با نیازهای جدید تطبیق داده است. محصولات شرکت بیتزر به دلیل داشتن فناوریهای روز دنیا و استفاده از علم و تجربه به طور همزمان کیفیتی بینظیر داشته و در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرند. شروع کار این شرکت با تولید شیر انبساط یا اکسپنشن ولو ترموستاتیکی و کمپرسورهای دو سیلندر و پیستونی آغاز شد و در طی 25 سال توانست محصولات خود را به بیش از 50 کشور دنیا صادر کند. پس شرکت بیتزر به عنوان پیشرو در صنایع برودتی کمپرسورهای پیستونی متناسب با مبرد CO2 را طراحی و عرضه کرده است. یکی از مهمترین محصولات شرکت بیتزر کمپرسورهای سیستمهای برودتی است که در انواع کمپرسورهای نیمه بسته سیلندر پیستونی ، کامپکت اسکرو ، سمی هرمتیک اسکرو بیتزر ، دو مرحلهای، تسمهای و … در کمپرسور پیستونی هرمتیک یا بسته پوسته موتور و کمپرسور یکی می باشد و هیچ گونه دسترسی به اجزای داخل کمپرسور وجود ندارد مگر اینکه پوسته را برش دهیم .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.